Zgłoś pomysł lub błąd
FB
zaloguj się
utwórz konto

2950

Dodano: 10.09.2015

Wzorowa Łazienka. Rusza druga edycja programu marki Domestos

Wzorowa Łazienka. Rusza druga edycja programu marki Domestos

1 września rusza druga edycja ogólnopolskiego programu edukacyjno-społecznego oraz konkursu pod hasłem „Wzorowa Łazienka”. Akcja adresowana jest do dyrektorów, kadry nauczycielskiej i uczniów szkół podstawowych. Poza zdobyciem przez dzieci cennej wiedzy nt. zasad higieny, szkoły mogą wygrać remont szkolnej łazienki o wartości 30 tys. zł, a także roczne zapasy środków czystości marki Domestos.

Trudno nie zgodzić się, że szkolne toalety nie świecą przykładem. Ten stan rzeczy dostrzegają nie tylko dorośli, ale i dzieci. Niemal co trzeci uczeń* (31%) negatywnie ocenia stan toalety w swojej szkole. Aż 58% dzieci uskarża się na brzydki zapach w szkolnych łazienkach, a ponad połowa (52%) narzeka na brak podstawowych środków do utrzymania higieny osobistej – takich jak papier czy mydło. Te dane potwierdzają dyrektorzy szkół, którzy choć dostrzegają problem, jednocześnie przyznają, że nie mają wystarczających funduszy na remont czy choćby zakup wystarczającej ilości środków higienicznych. Dlatego marka Domestos zdecydowała się na uruchomienie drugiej edycji programu.

Jak podkreśla Kamil Kasprowicz z firmy Unilever – inicjator tegorocznej akcji – konkurs „Wzorowa Łazienka” to dla wielu szkół jedyna szansa na metamorfozę szkolnej toalety. W pierwszej edycji akcji udział wzięło 375 szkół z całej Polski, nadsyłając łącznie blisko 13 000 prac wykonanych przez dzieci, które ilustrowały ich wyobrażenia o idealnej, szkolnej toalecie. Sukces zeszłorocznej akcji zachęcił nas do kontynuowania projektu. Jesteśmy przekonani, że dzięki zaangażowaniu dyrektorów, kadry nauczycielskiej dzieci oraz przy wsparciu marki Domestos uda zmienić się obraz szkolnych łazienek, a dzieciom zapewnić fantastyczne warunki higieniczne.”

Uwaga! Każdy może pomóc!

Już dziś każdy z nas może przyłączyć się do akcji i pomóc zamienić szkolne toalety we wzorowe łazienki oraz wesprzeć edukację najmłodszych na temat zasad higieny. Wystarczy kupić dowolny produkt marki Domestos, aby wspomóc remonty łazienek w polskich szkołach. Każdy kupiony produkt to szansa na kolejny remont szkolnej łazienki. Warto o tym pamiętać robiąc zakupy w pobliskim sklepie.

1 2 3
Zobacz także:
Dlaczego dzieci symulują dolegliwości zdrowotne? Dlaczego dzieci symulują dolegliwości zdrowotne?

▪ ▪ ▪

2462

14.04.2016

Każdy rodzic spotkał się z próbami wymigania się dziecka od szkoły lub przedszkola. Czasami motywacje maluchów do udawania chorób mają bardziej złożone podłoże, dlatego bywają sytuacje, w...

Ręcznik dla noworodka - jaki wybrać? Ręcznik dla noworodka - jaki wybrać?

▪ ▪ ▪

4256

05.09.2018

Zanim maluch na dobre pokocha radosne kąpiele, warto uzbroić się w cierpliwość i stopniowo, krok po kroku, przyzwyczajać dziecko do kontaktu z wodą. Nie od dziś wiadomo, że kąpiel dla maluszka...

Dieta na stoku Dieta na stoku

▪ ▪ ▪

2649

20.10.2014

Kask, gogle, czy tłusty krem – to wszystko powinien mieć ze sobą dobrze przygotowany narciarz czy snowboardzista. Jednak wybierając się na stok warto pomyśleć przede wszystkim o pożywnym posiłku,...

Likwidacja gimnazjów – co to oznacza dla uczniów i nauczycieli? Likwidacja gimnazjów – co to oznacza dla uczniów i nauczycieli?

▪ ▪ ▪

1952

14.01.2017

W poniedziałek prezydent Andrzej Duda podpisał ustawę o reformie edukacji, co oznacza, ze gimnazja w Polsce zostaną zlikwidowane. Wiąże się to także z powrotem do ośmioletnich szkół podstawowych,...

O czym pamiętać przed słoneczną kąpielą O czym pamiętać przed słoneczną kąpielą

▪ ▪ ▪

1969

22.06.2016

Lada moment zaczną się wakacje, a wraz z nimi przyjdzie fala urlopów, letnich dni spędzanych “pod chmurką”, a także niezliczonych rodzinnych słonecznych kąpieli. Niektóre z ulubionych, długo...

Joie Mytrax – super jakość w atrakcyjnej cenie Joie Mytrax – super jakość w atrakcyjnej cenie

▪ ▪ ▪

1734

20.11.2019

Wysoką jakość wykonania i zastosowanie sprawdzonych materiałów, kojarzymy zazwyczaj z wysokimi cenami, które w pewien sposób mogą odstraszyć potencjalnych klientów. Znamy jednak firmy, które...

Akceptuję, nie pokazuj więcej

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.

Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.