Zgłoś pomysł lub błąd
FB
zaloguj się
utwórz konto

1866

Dodano: 10.09.2015

Wzorowa Łazienka. Rusza druga edycja programu marki Domestos

Wzorowa Łazienka. Rusza druga edycja programu marki Domestos

1 września rusza druga edycja ogólnopolskiego programu edukacyjno-społecznego oraz konkursu pod hasłem „Wzorowa Łazienka”. Akcja adresowana jest do dyrektorów, kadry nauczycielskiej i uczniów szkół podstawowych. Poza zdobyciem przez dzieci cennej wiedzy nt. zasad higieny, szkoły mogą wygrać remont szkolnej łazienki o wartości 30 tys. zł, a także roczne zapasy środków czystości marki Domestos.

Trudno nie zgodzić się, że szkolne toalety nie świecą przykładem. Ten stan rzeczy dostrzegają nie tylko dorośli, ale i dzieci. Niemal co trzeci uczeń* (31%) negatywnie ocenia stan toalety w swojej szkole. Aż 58% dzieci uskarża się na brzydki zapach w szkolnych łazienkach, a ponad połowa (52%) narzeka na brak podstawowych środków do utrzymania higieny osobistej – takich jak papier czy mydło. Te dane potwierdzają dyrektorzy szkół, którzy choć dostrzegają problem, jednocześnie przyznają, że nie mają wystarczających funduszy na remont czy choćby zakup wystarczającej ilości środków higienicznych. Dlatego marka Domestos zdecydowała się na uruchomienie drugiej edycji programu.

Jak podkreśla Kamil Kasprowicz z firmy Unilever – inicjator tegorocznej akcji – konkurs „Wzorowa Łazienka” to dla wielu szkół jedyna szansa na metamorfozę szkolnej toalety. W pierwszej edycji akcji udział wzięło 375 szkół z całej Polski, nadsyłając łącznie blisko 13 000 prac wykonanych przez dzieci, które ilustrowały ich wyobrażenia o idealnej, szkolnej toalecie. Sukces zeszłorocznej akcji zachęcił nas do kontynuowania projektu. Jesteśmy przekonani, że dzięki zaangażowaniu dyrektorów, kadry nauczycielskiej dzieci oraz przy wsparciu marki Domestos uda zmienić się obraz szkolnych łazienek, a dzieciom zapewnić fantastyczne warunki higieniczne.”

Uwaga! Każdy może pomóc!

Już dziś każdy z nas może przyłączyć się do akcji i pomóc zamienić szkolne toalety we wzorowe łazienki oraz wesprzeć edukację najmłodszych na temat zasad higieny. Wystarczy kupić dowolny produkt marki Domestos, aby wspomóc remonty łazienek w polskich szkołach. Każdy kupiony produkt to szansa na kolejny remont szkolnej łazienki. Warto o tym pamiętać robiąc zakupy w pobliskim sklepie.

1 2 3
Zobacz także:
Jakie marki samochodzików dla dzieci są najbardziej popularne? Jakie marki samochodzików dla dzieci są najbardziej popularne?

▪ ▪ ▪

952

01.06.2018

Przeglądając asortyment różnorodnych sklepów z zabawkami, możemy odnaleźć naprawdę sporo propozycji samochodzików dla dzieci. Jedna są większe, inne mniejsze. Różnią się nie tylko sposobem...

Konflikt serologiczny Konflikt serologiczny

▪ ▪ ▪

1860

12.06.2014

Co to jest konflikt serologiczny? Czy bardzo może zaszkodzić mojemu maleństwu? Kiedy występuje? Jeżeli znasz swoją grupe krwi i partnera to wszystkie informacje na ten temat są dla Was bardzo ważne....

Lato w cieniu dinozaura i LEGO Jurassic World™ Lato w cieniu dinozaura i LEGO Jurassic World™

▪ ▪ ▪

1968

06.08.2015

Upalne lato warto spędzić w Krasiejowie. Z myślą o odwiedzających przygotowano pełną atrakcji jurajską plażę. W Parku Nauki i Rozrywki nie brakuje także miejsc pełnych cienia i chłodu. W niedzielę...

Pierś jędrna i krzepka jak kalarepka Pierś jędrna i krzepka jak kalarepka

▪ ▪ ▪

734

19.07.2017

Serwując potrawy na rodzinny stół chcemy, aby były one w pełni naturalne, odżywcze i oczywiście smaczne. Doskonałym pomysłem na wspólny posiłek będzie więc połączenie zdrowych, sezonowych...

Dlaczego dziewczynki marzą o lalkach bobasach? Dlaczego dziewczynki marzą o lalkach bobasach?

▪ ▪ ▪

1668

21.01.2017

Na rynku istnieje szeroki wybór zabawek dla dzieci w wielu wzorach i kolorach. Dostępne są lalki Barbie, szmaciane, jednak od wielu lat najbardziej popularne są lalki bobasy.

 Kurczak w menu dziecka. Czy pochodzenie drobiu ma znaczenie? Kurczak w menu dziecka. Czy pochodzenie drobiu ma znaczenie?

▪ ▪ ▪

1501

01.10.2015

Polacy coraz częściej doceniają walory odżywcze i delikatny smak drobiu. W ciągu ostatnich lat spożycie tego mięsa wzrosło i obecnie wynosi ok. 27 kg rocznie na osobę. Szczególnie mięso z kurczaka...

Akceptuję, nie pokazuj więcej

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.

Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.