Zgłoś pomysł lub błąd
FB
zaloguj się
utwórz konto

2914

Dodano: 01.09.2016

WYGRAJ DOM Z NATURY – rusza wielka loteria promująca ALMETTE!

WYGRAJ DOM Z NATURY – rusza wielka loteria promująca ALMETTE!

Już 1 września startuje niezwykle atrakcyjna promocja dla konsumentów puszystych serków Almette. W loterii do zdobycia są nagrody, których łączna wartość to ponad MILION złotych!

Główną nagrodą jest całoroczny, w pełni wyposażony, drewniany dom rekreacyjny na działce 700 m² – do wygrania na własność – z pięknym widokiem na Tatry. Promocja nawiązuje do popularnego trendu – SLOW LIFE, który zakłada ucieczkę od codziennego zgiełku na łono natury, spójnego z komunikacją naturalnych produktów marki Almette. Promocja potrwa do 31 października.

Loteria Almette

Zaplanowano bardzo atrakcyjną piramidę nagród – drewniany dom rekreacyjny do wygrania, ale także wiele mniejszych nagród, które znacznie zwiększają prawdopodobieństwo wygranej (codziennie aż 7 razy można wygrać 1000 PLN). Celem zaplanowanej promocji – Wygraj dom z natury, jest jeszcze większe zachęcenie konsumentów do zakupu produktów marki Almette. Główną zaletą akcji jest prosty mechanizm loterii, atrakcyjne nagrody i ogólnopolski zasięg. Promocja wspiera konsekwentnie wizerunek marki Almette – bliski naturze oraz polskiej rodzinie.

Almette to silna marka, której wizerunek konsekwentnie budujemy od lat. Sielankowy świat marki z piękną, wszechobecną naturą, wpisuje się w bardzo popularny obecnie trend - SLOW LIFE. To pozytywna idea, która zwraca uwagę na zbyt szybkie tempo w jakim żyjemy i promuje styl życia bliski naturze i jej rytmowi. Slow life ma coraz więcej zwolenników, a wręcz wyznawców na całym świecie. Konsumenci zmęczeni stresem, „wieczną pogonią” za nowymi gadżetami i codziennym miejskim chaosem, mają silną potrzebę „zatrzymania się” i ucieczki do natury. Główna nagroda w loterii Almette - drewniany całoroczny dom rekreacyjny w Tatrach - z całą pewnością będzie wymarzonym miejscem takiej właśnie ucieczki. Dlatego stworzyliśmy loterię, jakiej jeszcze nie było. Można w niej wygrać własny raj na ziemi – raj blisko natury! – zdradza Katarzyna Ciecieręga, Group Brand Manager marki Almette.

W loterii Almette zaproponowany został prosty mechanizm promocyjny wspierający sprzedaż. Wystarczy kupić opakowanie serka Almette objęte loterią, zarejestrować kod z opakowania na stronie www.almette.pl lub wysyłając SMS, zachować paragon i wieczko z kodem, a następnie już tylko czekać na wynik losowania! Im więcej zgłoszonych kodów, tym większa szansa na wygraną.

Losowanie domu – jako nagrody głównej - zaplanowano po zakończeniu loterii, a  wszystkie nagrody w sumie są warte ponad MILION złotych! Atrakcyjna pula nagród zakłada losowanie łącznie 427 nagród przez 61 dni trwania promocji. Całoroczny, drewniany dom rekreacyjny, w pełni wyposażony, z widokiem na Tatry jest ulokowany zaledwie 18 km od Zakopanego, na działce 700 m² z widokiem na panoramę Tatr oraz piękne krajobrazy Podhala.

Opakowania Almette objęte loterią z informacją na platynce są dostępne w sprzedaży już od połowy sierpnia. Zaplanowano szereg działań wspierających loterię: kampanię reklamową w wiodących tytułach prasy fachowej (w sierpniu), Internet (od końca sierpnia do końca października), TV (od 7 września do końca października), Outdoor (w październiku), szereg materiałów POS w punktach sprzedaży, a także szeroko zakrojone działania PR.

Almette to silny brand, który inwestuje w swoją pozycję rynkową, buduje wartość kategorii i dba o emocjonalne więzi z konsumentami. Oryginalny koncept loterii, nagrody za ponad MILION złotych, szerokie wsparcie komunikacyjne (TV, prasa, digital, outdoor, POS, PR) oraz prosty mechanizm wspierający sprzedaż z pewnością przyciągną konsumentów i są skazane na SUKCES! – mówi Jacek Wyrzykiewicz PR&Marketing Services Manager w firmie Hochland.

Za pomysł, kreację, produkcję filmu reklamowego i obsługę digitalową odpowiada Agencja GPD Advertising, obsługą loterii zajęła się Agencja Grasp Group, a zakupem mediów ZenithOptimedia i AMS SA.

Almette.pl

Zobacz także:
Badania profilaktyczne ochroną dla zdrowia i rodziny Badania profilaktyczne ochroną dla zdrowia i rodziny

▪ ▪ ▪

2976

24.11.2015

Jak wynika z badań CBOS, hierarchia wartości i norm cenionych przez Polaków jest niezmienna. Wg 82% respondentów najważniejsze jest szczęście rodzinne, a także zdrowie, co potwierdza 74% ankietowanych1....

Po co otulać niemowlę? Po co otulać niemowlę?

▪ ▪ ▪

2922

07.03.2016

Otulanie to jedna z najstarszych, a jednocześnie najbardziej znanych, lubianych i cenionych metod radzenia sobie z niemowlęciem. O pozytywnym wpływie otulania na rozwój noworodka powiedziano już niemal...

Niemowlak jest w cętki, co to może oznaczać? Niemowlak jest w cętki, co to może oznaczać?

▪ ▪ ▪

4242

10.05.2015

Wysypka, krostki, zaczerwienienia. Zmiany skórne u niemowlaka mogą mieć kilka przyczyn, nie wszystkie wymagają leczenia i wizyty u specjalistów, jednak niektóre mogą stanowić zagrożenie dla dziecka....

Rodzice mają wychodne – walentynkowy wieczór oczami rodziców Rodzice mają wychodne – walentynkowy wieczór oczami rodziców

▪ ▪ ▪

1911

09.02.2018

Zaraz po Bożym Narodzeniu, kiedy z billboardów i sklepowych półek znikną ozdoby choinkowe, wystawy w galeriach handlowych zalewa fala pluszowych misiów, czerwonych róż i biżuterii z romantycznymi...

Baby-shower jaki wybrać prezent? Baby-shower jaki wybrać prezent?

▪ ▪ ▪

2761

17.02.2015

Baby- shower bez prezentu? Niemożliwe! Podarunki dla przyszłej mamy są nie tylko przyjemną, ale zwyczajnie i ważną częścią imprezy. Najlepiej sprawdzą się te, które są i funkcjonalne, i estetyczne....

Na kogo wypadnie na tego bęc Na kogo wypadnie na tego bęc

▪ ▪ ▪

3686

30.12.2014

Zabawy domowe wymagają kreatywności, cierpliwości i mnóstwa energii. Każdy rodzic wie, jak trudno jest zainteresować malca na dłużej. Wraz z rozwojem dziecka jest to coraz większe wyzwanie–...

Akceptuję, nie pokazuj więcej

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.

Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.