Zgłoś pomysł lub błąd
FB
zaloguj się
utwórz konto

2622

Dodano: 01.09.2016

WYGRAJ DOM Z NATURY – rusza wielka loteria promująca ALMETTE!

WYGRAJ DOM Z NATURY – rusza wielka loteria promująca ALMETTE!

Już 1 września startuje niezwykle atrakcyjna promocja dla konsumentów puszystych serków Almette. W loterii do zdobycia są nagrody, których łączna wartość to ponad MILION złotych!

Główną nagrodą jest całoroczny, w pełni wyposażony, drewniany dom rekreacyjny na działce 700 m² – do wygrania na własność – z pięknym widokiem na Tatry. Promocja nawiązuje do popularnego trendu – SLOW LIFE, który zakłada ucieczkę od codziennego zgiełku na łono natury, spójnego z komunikacją naturalnych produktów marki Almette. Promocja potrwa do 31 października.

Loteria Almette

Zaplanowano bardzo atrakcyjną piramidę nagród – drewniany dom rekreacyjny do wygrania, ale także wiele mniejszych nagród, które znacznie zwiększają prawdopodobieństwo wygranej (codziennie aż 7 razy można wygrać 1000 PLN). Celem zaplanowanej promocji – Wygraj dom z natury, jest jeszcze większe zachęcenie konsumentów do zakupu produktów marki Almette. Główną zaletą akcji jest prosty mechanizm loterii, atrakcyjne nagrody i ogólnopolski zasięg. Promocja wspiera konsekwentnie wizerunek marki Almette – bliski naturze oraz polskiej rodzinie.

Almette to silna marka, której wizerunek konsekwentnie budujemy od lat. Sielankowy świat marki z piękną, wszechobecną naturą, wpisuje się w bardzo popularny obecnie trend - SLOW LIFE. To pozytywna idea, która zwraca uwagę na zbyt szybkie tempo w jakim żyjemy i promuje styl życia bliski naturze i jej rytmowi. Slow life ma coraz więcej zwolenników, a wręcz wyznawców na całym świecie. Konsumenci zmęczeni stresem, „wieczną pogonią” za nowymi gadżetami i codziennym miejskim chaosem, mają silną potrzebę „zatrzymania się” i ucieczki do natury. Główna nagroda w loterii Almette - drewniany całoroczny dom rekreacyjny w Tatrach - z całą pewnością będzie wymarzonym miejscem takiej właśnie ucieczki. Dlatego stworzyliśmy loterię, jakiej jeszcze nie było. Można w niej wygrać własny raj na ziemi – raj blisko natury! – zdradza Katarzyna Ciecieręga, Group Brand Manager marki Almette.

W loterii Almette zaproponowany został prosty mechanizm promocyjny wspierający sprzedaż. Wystarczy kupić opakowanie serka Almette objęte loterią, zarejestrować kod z opakowania na stronie www.almette.pl lub wysyłając SMS, zachować paragon i wieczko z kodem, a następnie już tylko czekać na wynik losowania! Im więcej zgłoszonych kodów, tym większa szansa na wygraną.

Losowanie domu – jako nagrody głównej - zaplanowano po zakończeniu loterii, a  wszystkie nagrody w sumie są warte ponad MILION złotych! Atrakcyjna pula nagród zakłada losowanie łącznie 427 nagród przez 61 dni trwania promocji. Całoroczny, drewniany dom rekreacyjny, w pełni wyposażony, z widokiem na Tatry jest ulokowany zaledwie 18 km od Zakopanego, na działce 700 m² z widokiem na panoramę Tatr oraz piękne krajobrazy Podhala.

Opakowania Almette objęte loterią z informacją na platynce są dostępne w sprzedaży już od połowy sierpnia. Zaplanowano szereg działań wspierających loterię: kampanię reklamową w wiodących tytułach prasy fachowej (w sierpniu), Internet (od końca sierpnia do końca października), TV (od 7 września do końca października), Outdoor (w październiku), szereg materiałów POS w punktach sprzedaży, a także szeroko zakrojone działania PR.

Almette to silny brand, który inwestuje w swoją pozycję rynkową, buduje wartość kategorii i dba o emocjonalne więzi z konsumentami. Oryginalny koncept loterii, nagrody za ponad MILION złotych, szerokie wsparcie komunikacyjne (TV, prasa, digital, outdoor, POS, PR) oraz prosty mechanizm wspierający sprzedaż z pewnością przyciągną konsumentów i są skazane na SUKCES! – mówi Jacek Wyrzykiewicz PR&Marketing Services Manager w firmie Hochland.

Za pomysł, kreację, produkcję filmu reklamowego i obsługę digitalową odpowiada Agencja GPD Advertising, obsługą loterii zajęła się Agencja Grasp Group, a zakupem mediów ZenithOptimedia i AMS SA.

Almette.pl

Zobacz także:
Trudne relacje na linii nastolatek – rodzic Trudne relacje na linii nastolatek – rodzic

▪ ▪ ▪

2487

18.10.2015

Wychowując, musimy nieustannie szukać porozumienia i negocjować, a co dopiero, gdy jesteśmy rodzicem nastolatka. Może nie zawsze, ale zdarzają się naprawdę trudne sytuacje. Dojrzewające dziecko,...

Sprytne patenty od marki Gosia Sprytne patenty od marki Gosia

▪ ▪ ▪

2524

15.03.2016

Kuchnia jest dla wszystkich domowników miejscem wielu prawdziwych wyzwań. W natłoku codziennych zajęć potrzebujemy rozwiązań, które sprawią, że przygotujemy posiłki w prosty i szybki sposób....

Pierwsze dziecko trojga rodziców przyszło na świat. Pierwsze dziecko trojga rodziców przyszło na świat.

▪ ▪ ▪

2979

30.09.2016

Urodziło się pierwsze dziecko, które ma troje rodziców - informuje New Scientist, chłopczyk ma materiał genetyczny ojca i dwóch kobiet: matki i dawczyni. Jego mama jest nosicielką genów wywołujących...

Stres pourazowy Stres pourazowy

▪ ▪ ▪

2818

07.04.2015

Zaburzenie stresu pourazowego kojarzone jest głównie z żołnierzami i ofiarami gwałtu. To w takim kontekście najczęściej słyszymy o jego istnieniu. Dotyczy on jednak również młodych matek.

Powrót do szkoły z nową odsłoną wody Żywiec Zdrój! Powrót do szkoły z nową odsłoną wody Żywiec Zdrój!

▪ ▪ ▪

3213

06.09.2016

Rodzice wiedzą, że picie wody jest zdrowe. Jednak często dzieci za nią nie przepadają, bo nie jest dla nich tak atrakcyjna, jak to co kolorowe i słodkie.

Cykl EDUKACJA: Plecak, tornister czy torba na kółkach? Cykl EDUKACJA: Plecak, tornister czy torba na kółkach?

▪ ▪ ▪

2338

19.09.2015

Najważniejszym zakupem podczas kompletowania szkolnej wyprawki jest torba, w której uczeń nosić będzie podręczniki i przybory papiernicze. Zastanawiasz się, co najlepiej będzie służyło Twojemu...

Akceptuję, nie pokazuj więcej

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.

Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.