2902
WYGRAJ DOM Z NATURY – rusza wielka loteria promująca ALMETTE!

Już 1 września startuje niezwykle atrakcyjna promocja dla konsumentów puszystych serków Almette. W loterii do zdobycia są nagrody, których łączna wartość to ponad MILION złotych!
Główną nagrodą jest całoroczny, w pełni wyposażony, drewniany dom rekreacyjny na działce 700 m² – do wygrania na własność – z pięknym widokiem na Tatry. Promocja nawiązuje do popularnego trendu – SLOW LIFE, który zakłada ucieczkę od codziennego zgiełku na łono natury, spójnego z komunikacją naturalnych produktów marki Almette. Promocja potrwa do 31 października.
Zaplanowano bardzo atrakcyjną piramidę nagród – drewniany dom rekreacyjny do wygrania, ale także wiele mniejszych nagród, które znacznie zwiększają prawdopodobieństwo wygranej (codziennie aż 7 razy można wygrać 1000 PLN). Celem zaplanowanej promocji – Wygraj dom z natury, jest jeszcze większe zachęcenie konsumentów do zakupu produktów marki Almette. Główną zaletą akcji jest prosty mechanizm loterii, atrakcyjne nagrody i ogólnopolski zasięg. Promocja wspiera konsekwentnie wizerunek marki Almette – bliski naturze oraz polskiej rodzinie.
Almette to silna marka, której wizerunek konsekwentnie budujemy od lat. Sielankowy świat marki z piękną, wszechobecną naturą, wpisuje się w bardzo popularny obecnie trend - SLOW LIFE. To pozytywna idea, która zwraca uwagę na zbyt szybkie tempo w jakim żyjemy i promuje styl życia bliski naturze i jej rytmowi. Slow life ma coraz więcej zwolenników, a wręcz wyznawców na całym świecie. Konsumenci zmęczeni stresem, „wieczną pogonią” za nowymi gadżetami i codziennym miejskim chaosem, mają silną potrzebę „zatrzymania się” i ucieczki do natury. Główna nagroda w loterii Almette - drewniany całoroczny dom rekreacyjny w Tatrach - z całą pewnością będzie wymarzonym miejscem takiej właśnie ucieczki. Dlatego stworzyliśmy loterię, jakiej jeszcze nie było. Można w niej wygrać własny raj na ziemi – raj blisko natury! – zdradza Katarzyna Ciecieręga, Group Brand Manager marki Almette.
W loterii Almette zaproponowany został prosty mechanizm promocyjny wspierający sprzedaż. Wystarczy kupić opakowanie serka Almette objęte loterią, zarejestrować kod z opakowania na stronie www.almette.pl lub wysyłając SMS, zachować paragon i wieczko z kodem, a następnie już tylko czekać na wynik losowania! Im więcej zgłoszonych kodów, tym większa szansa na wygraną.
Losowanie domu – jako nagrody głównej - zaplanowano po zakończeniu loterii, a wszystkie nagrody w sumie są warte ponad MILION złotych! Atrakcyjna pula nagród zakłada losowanie łącznie 427 nagród przez 61 dni trwania promocji. Całoroczny, drewniany dom rekreacyjny, w pełni wyposażony, z widokiem na Tatry jest ulokowany zaledwie 18 km od Zakopanego, na działce 700 m² z widokiem na panoramę Tatr oraz piękne krajobrazy Podhala.
Opakowania Almette objęte loterią z informacją na platynce są dostępne w sprzedaży już od połowy sierpnia. Zaplanowano szereg działań wspierających loterię: kampanię reklamową w wiodących tytułach prasy fachowej (w sierpniu), Internet (od końca sierpnia do końca października), TV (od 7 września do końca października), Outdoor (w październiku), szereg materiałów POS w punktach sprzedaży, a także szeroko zakrojone działania PR.
Almette to silny brand, który inwestuje w swoją pozycję rynkową, buduje wartość kategorii i dba o emocjonalne więzi z konsumentami. Oryginalny koncept loterii, nagrody za ponad MILION złotych, szerokie wsparcie komunikacyjne (TV, prasa, digital, outdoor, POS, PR) oraz prosty mechanizm wspierający sprzedaż z pewnością przyciągną konsumentów i są skazane na SUKCES! – mówi Jacek Wyrzykiewicz PR&Marketing Services Manager w firmie Hochland.
Za pomysł, kreację, produkcję filmu reklamowego i obsługę digitalową odpowiada Agencja GPD Advertising, obsługą loterii zajęła się Agencja Grasp Group, a zakupem mediów ZenithOptimedia i AMS SA.
Almette.pl
Gdy słowo „nie” staje się ulubionym – o zbuntowanych dwulatkach
▪ ▪ ▪
3010
07.07.2014
Chyba każdy rodzic małego dziecka tego doświadcza. Mały, uroczy bobasek, tak całkowicie od nas zależny, mniej więcej w okolicach drugiego roku życia zaczyna się nagle sprzeciwiać. Słowo „nie”...
Jak ochronić niemowlę przed zimnem?
▪ ▪ ▪
2964
16.02.2015
Nie warto rezygnować ze spacerów, nawet w chłodniejsze dni. Ale co robić, by wyjście z domu nie zakończyło się przeziębieniem? Odpowiednio przygotować bobasa na kontakt z chłodem. Co to oznacza...
Dziecięce ADHD – jak pomóc dziecku i otoczeniu
▪ ▪ ▪
3146
07.07.2014
Określenie „nadpobudliwość psychoruchowa” jest często nadużywane. Wystarczy, że dziecko jest ruchliwe, aktywne, szybko nudzi się jakąś czynnością, a już pojawia się podejrzenie o ADHD....
Parówki KIDS z Chrzanowa
▪ ▪ ▪
2849
30.07.2015
Chrzanowska Manufaktura Wędlin wprowadziła na rynek apetyczną nowość przygotowaną z myślą o najmłodszych: Parówki KIDS z Chrzanowa z 92% zawartością mięsa. Nowe parówki dostępne są w poręcznych...
Zimą alergie nie zasypiają!
▪ ▪ ▪
3458
04.12.2015
Mogłoby się wydawać, że gdy drzewa i krzewy ukryte są pod grubą warstwą białego puchu, mali alergicy mogą odetchnąć z ulgą. Niestety, nie wszyscy. Sprawdźmy, jakie zagrożenia czyhają na...
Dbamy o mamy
▪ ▪ ▪
2567
14.01.2016
Kierując się potrzebami zarówno przyszłych, jak i świeżo upieczonych mam Bielenda prezentuje nową odsłonę linii kosmetyków Sexy Mama. Wyjątkowe preparaty stworzone zostały z myślą o pielęgnacji...