2826
Daj się przyciągnąć do ginekologa c.d.

Czy co roku pamiętasz o wizycie u ginekologa i robisz cytologię? Wykonałaś już test DNA – HPV, USG dopochwowe lub USG piersi? To super! Wiesz, że właśnie Ciebie potrzebujemy. Przyciągnij swoje przyjaciółki, mamę, siostrę do ginekologa, namów je do badań ginekologicznych i zostań ambasadorką Kwiatu Kobiecości!
W ramach siódmej edycji kampanii „Piękna bo Zdrowa” mamy do przekazania, aż 4000 kuponów na badanie cytologiczne oraz 30% zniżki na konsultację ginekologiczną, HPV metodą PCR, USG ginekologiczne, USG piersi, które można będzie zrealizować w placówkach Centrum Medycznego Polmed.
Kupony będą zamieszczone w lutowych wydaniach magazynów wydawnictwa Bauer: „Olivia” i „Tina” oraz w marcowych numerach magazynów „Świat Kobiety” i „Naj”.
Przyjaciele Kwiatu Kobiecości!
Wieloletnie doświadczenie w organizowaniu akcji edukacyjnych i kampanii społecznych potwierdziło, że Organizacja ma wielu Przyjaciół przez wielkie „P”. Tych przyjaciół nie mogło zabraknąć podczas siódmej edycji Kampanii Społecznej „Piękna bo Zdrowa”. Przyciągać do badań ginekologicznych pomogli Nam patroni medialni kampanii: portale wp.pl, abcZdrowie.pl, naszemiasto.pl, poradnikzdrowie.pl, naobcasach.pl, medycynapraktyczna.pl, zwrotnikraka.pl, planetakobiet.pl, publicznecentraonkologii.pl, magazyny: Świat Kobiety, Olivia, Tina, Naj, Moda na Zdrowie, Zdrowie, Wesele, IK Magazyn, Businesswoman & Life, Wróżka, Warsaw Press, Głos Mordoru. Monitoringiem mediów zajmuje się Instytut Monitorowania Mediów. Przeprowadzenie kampanii nie byłoby możliwe, gdyby nie wsparcie sponsorów i partnerów: Becton Dickinson, TZMO SA - marka Bella, Boehringer Ingelheim, Deichmann, Dr Beata Dethloff, JBB, Omega Pharma producent Lactacydu, Nestle Health Science – producent Resource. Stroje dla ambasadorek kampanii przygotowała marka Mohito przy współpracy ze stylistami marki - Oskarem Kacprzykiem oraz Agatą Szadkowską, a zdjęcia wykonał Jacek Poremba przy współpracy z agencją ShootMe Photographers & Production. Sesja zdjęciowa odbyła się w Studio Tęcza. Kampanię „Piękna bo Zdrowa” wspierają również Jaga Hupało Born to Create, marka PAESE oraz Parthenea marketing farmaceutyczny. W tym roku patronami merytorycznymi są: NFZ, WACC, Polskie Towarzystwo Ginekologiczne, Polskie Towarzystwo Ultrasonograficzne, Polska Unia Onkologii, Polskie Towarzystwo Patologów.
Specjalnie na potrzeby siódmej odsłony kampanii przygotowany został spot przy współpracy z Film Wagon, który będzie emitowany we wszystkich kinach sieci Multikino na plazmach oraz infotixach przy kasach oraz przed seansami filmowymi w ramach cyklu spotkań dla kobiet „Kino na Obcasach”, na nośnikach wizualnych MOVE MEDIA w sieci sklepów Tesco, na nośnikach reklamowych w przychodniach na nośnikach wizualnych HealthTV w placówkach medycznych Euro Medic, Scanmed, Swissmed, CenterMed, Polmed w całej Polsce, na nośnikach wizualnych należących do Benefit TV w klubach fitness w całym kraju, na nośnikach wizualnych BIGformat.TV na Dworcu Centralnym w Warszawie oraz na innych nośnikach usytuowanych przy najbardziej ruchliwych miejscach w Warszawie oraz Kaliszu. Plakaty kampanii pojawią się w aptekach ZIKO na terenie całej Polski, na nośnikach przy kasach w sieci sklepów Deichmann, na ekranach zamieszczonych na drukarkach w uczelniach w 10 miastach we Polsce: Wrocław, Warszawa, Katowice, Łódź, Poznań, Szczecin, Opole, Częstochowa, Gliwice, Gdańsk. Popularna polska artystka kabaretowa, aktorka, konferansjerka Katarzyna Pakosińska użyczyła swojego głosu do nagrania spotu promującego siódmą odsłonę kampanii „Piękna bo Zdrowa”. Czerwoną linę, która stanowi nieodłączny element kampanii przygotowała firma ELEGANT. O materiały graficzne kampanii zadbali Ida Nowosielska – Deerlogo oraz Szymon Tomiło.
Więcej informacji: www.kwiatkobiecosci.pl, www.facebok.com/kwiatkobiecosci
Pamiętaj! Ginekolog i badania ginekologiczne to Twoi sprzymierzeńcy… Tylko nikomu ani słowa… Żartujemy! Powiedz o tym przyjaciółkom, siostrze, mamie. Pamiętaj, regularna wizyta u ginekologa jest szansą na zdrowe życie dla każdej kobiety. A Ty? Kiedy ostatnio robiłaś badania cytologiczne?
Joanna Stawicka – Zarzecka Koordynator PR Organiazacji
Kurczak w menu dziecka. Czy pochodzenie drobiu ma znaczenie?
▪ ▪ ▪
2998
01.10.2015
Polacy coraz częściej doceniają walory odżywcze i delikatny smak drobiu. W ciągu ostatnich lat spożycie tego mięsa wzrosło i obecnie wynosi ok. 27 kg rocznie na osobę. Szczególnie mięso z kurczaka...
Alkoholizm wśród młodzieży
▪ ▪ ▪
3116
24.08.2015
Alkoholizm wśród młodzieży jest wciąż szokującym tematem. Co innego okazjonalnie wypite piwo z kolegami, a co innego nałóg. Zaczyna się zawsze niewinnie. Pozytywne odbieranie picie alkoholu przez...
Gdzie trzymać zabawki dziecka?
▪ ▪ ▪
3143
19.03.2016
Żadne dziecko się bez nich obejść nie może. I bardzo dobrze. Czym bowiem byłoby dzieciństwo bez zabawek? Zwłaszcza że zabawki nie tylko bawią, ale i uczą. Kolorowe, edukacyjne, interaktywne...
Ciekawostki z Morza Bałtyckiego. Wystawa Balticarium w Akwarium Gdyńskim
▪ ▪ ▪
2396
30.03.2017
23 marca – 18 kwietnia 2017, w marcu godz. 10 - 17, w kwietniu godz. 9 - 19
Balticarium wraz z Akwarium Gdyńskim mają zaszczyt zaprosić na wystawę, która pozwala poznać ciekawostki na temat...
Wysypka u niemowlaka – dlaczego powstaje i jak ją leczyć?
▪ ▪ ▪
7315
04.04.2018
Reakcja skórna u niemowląt i najmłodszych dzieci powstaje w odpowiedzi na wiele różnych czynników środowiskowych lub chorób. Organizm dopiero dostosowuje się do nowych warunków życia i - niekiedy...
Pierwsze nastoletnie miłości
▪ ▪ ▪
5543
19.11.2015
Z pierwszą nastoletnią miłością często jest tak, że młody człowiek myśli o niej jako tej na całe życie. Podporządkowuje jej siebie całego – naukę, dotychczasowe plany, spokojne jedzenie...