3395
Nowy Hochland Kanapkowy – kremowy serek z charakterem!

Smaczne i pożywne śniadanie to sprawdzony sposób na dobry początek dnia. Nadaj więc swoim kanapkom charakteru! Jak? To bardzo proste! Już jest Nowy Hochland Kanapkowy – kremowy serek twarogowy o niezwykle wyrazistym smaku. Zaproś go do swojej kuchni! Serek zachwyca kremową konsystencją, intensywnymi składnikami i różnorodnością smaków. Tylko w tym serku znajdziesz tyle charakteru!
Dzień z Kanapkowym po prostu musi się udać! Do wyboru mamy aż sześć smaków: śmietankowy, z czosnkiem i ziołami, z ogórkiem i koperkiem, z prażoną cebulką, z szynką oraz ze szczypiorkiem. Każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie! Nowy Hochland Kanapkowy to intensywne składniki, wyrazisty smak i wspaniała, kremowa konsystencja. Twoje kanapki nabiorą wyjątkowego charakteru! Spróbuj, a z pewnością Kanapkowy miło cię zaskoczy. Tu nie ma miejsca na monotonię i nudę!
W prostych i smacznych kanapkach z serkiem Hochland Kanapkowym możesz zasmakować już teraz. Zdecyduj, jaki smak będzie Twoim ulubionym! Każdy z sześciu smaków serka reprezentuje inna, niezwykle wyrazista osobowość:
- Hochland Kanapkowy śmietankowy poleca Mieszko „Prezes” Mleczko - Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
- Hochland Kanapkowy z szynką poleca Alina Wędlina von Schinka… z Szynkiem - Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
- Hochland Kanapkowy ze szczypiorkiem poleca Franuś Szczypiorek - Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
- Hochland Kanapkowy z czosnkiem i ziołami poleca Czosnek w składzie: Ostry, Silny i Mocny - Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
- Hochland Kanapkowy z ogórkiem i koperkiem poleca Mieczysław Ogórek - Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
- Hochland Kanapkowy z prażoną cebulką poleca Ula Cebula - Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
Nowy Hochland Kanapkowy – serek z charakterem otrzyma silne wsparcie promocyjne. W czerwcu br. startuje kampania telewizyjna, w której główną rolę otrzymały zabawne kreskówkowe postacie. Spot podkreśla najważniejsze wyróżniki produktu – kremowa konsystencja, intensywne składniki z charakterem, różnorodność smaków. Zaplanowano także kampanię reklamową w social mediach, kampanię AdWords oraz ambient. W czerwcu pojawi się także kampania prasowa w mediach handlowych. Przewidziane zostały też działania PR. Kreację spotów przygotowała agencja GPD Agency. Za plan oraz zakup mediów odpowiada Value Media.
Hochland Polska Sp. z o. o.

▪ ▪ ▪
2656
28.05.2015
Współcześni rodzice poszukując idealnego prezentu dla swojej pociechy, wybierają spośród interaktywnych i edukacyjnych gier. Klasyczne klocki, piłka, puzzle wydają się być staroświeckim przeżytkiem,...

▪ ▪ ▪
2203
30.05.2016
Podobieństwo między mamą, a dzieckiem to prawdziwy powód do dumy. Macie identyczny uśmiech, dołeczki w policzkach i błysk w oku? To dzięki tym drobiazgom nawet z daleka widać, że jesteście ulepieni...

▪ ▪ ▪
2930
25.06.2014
Nasz maleństwo kiedyś było słodkie, teraz wysuwa różki. Kiedyś słuchało, teraz neguje. Kiedyś było grzeczne, teraz rozrabia. Zazwyczaj obwiniamy dziecko, o to, że się zmienia na gorsze, ale...

▪ ▪ ▪
3057
23.06.2015
Rodzinne posiłki są coraz mniej popularne, ma na to wpływ ciągły pośpiech, brak potrzeby spędzania czasu z rodziną i „zamykanie się” w świecie wirtualnym. Ze względu na wszechobecne sprzęty...

▪ ▪ ▪
4726
19.04.2017
W pierwszych tygodniach ciąży, choć jest to okres bardzo intensywnych zmian, rozwijające się dziecko nie daje żadnych oznak swojego istnienia. Dlatego też większość kobiet z utęsknieniem oraz...

▪ ▪ ▪
2060
15.08.2017
Coraz częściej, nawet dla bardzo małych dzieci, dobra zabawa oznacza tę odbywającą się w wirtualnym świecie. Niestety w większości wypadków oznacza to jeszcze mniej czasu poświęcanego na aktywność...