3461
Nowy Hochland Kanapkowy – kremowy serek z charakterem!

Smaczne i pożywne śniadanie to sprawdzony sposób na dobry początek dnia. Nadaj więc swoim kanapkom charakteru! Jak? To bardzo proste! Już jest Nowy Hochland Kanapkowy – kremowy serek twarogowy o niezwykle wyrazistym smaku. Zaproś go do swojej kuchni! Serek zachwyca kremową konsystencją, intensywnymi składnikami i różnorodnością smaków. Tylko w tym serku znajdziesz tyle charakteru!
Dzień z Kanapkowym po prostu musi się udać! Do wyboru mamy aż sześć smaków: śmietankowy, z czosnkiem i ziołami, z ogórkiem i koperkiem, z prażoną cebulką, z szynką oraz ze szczypiorkiem. Każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie! Nowy Hochland Kanapkowy to intensywne składniki, wyrazisty smak i wspaniała, kremowa konsystencja. Twoje kanapki nabiorą wyjątkowego charakteru! Spróbuj, a z pewnością Kanapkowy miło cię zaskoczy. Tu nie ma miejsca na monotonię i nudę!
W prostych i smacznych kanapkach z serkiem Hochland Kanapkowym możesz zasmakować już teraz. Zdecyduj, jaki smak będzie Twoim ulubionym! Każdy z sześciu smaków serka reprezentuje inna, niezwykle wyrazista osobowość:
- Hochland Kanapkowy śmietankowy poleca Mieszko „Prezes” Mleczko - Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
- Hochland Kanapkowy z szynką poleca Alina Wędlina von Schinka… z Szynkiem - Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
- Hochland Kanapkowy ze szczypiorkiem poleca Franuś Szczypiorek - Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
- Hochland Kanapkowy z czosnkiem i ziołami poleca Czosnek w składzie: Ostry, Silny i Mocny - Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
- Hochland Kanapkowy z ogórkiem i koperkiem poleca Mieczysław Ogórek - Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
- Hochland Kanapkowy z prażoną cebulką poleca Ula Cebula - Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
Nowy Hochland Kanapkowy – serek z charakterem otrzyma silne wsparcie promocyjne. W czerwcu br. startuje kampania telewizyjna, w której główną rolę otrzymały zabawne kreskówkowe postacie. Spot podkreśla najważniejsze wyróżniki produktu – kremowa konsystencja, intensywne składniki z charakterem, różnorodność smaków. Zaplanowano także kampanię reklamową w social mediach, kampanię AdWords oraz ambient. W czerwcu pojawi się także kampania prasowa w mediach handlowych. Przewidziane zostały też działania PR. Kreację spotów przygotowała agencja GPD Agency. Za plan oraz zakup mediów odpowiada Value Media.
Hochland Polska Sp. z o. o.

▪ ▪ ▪
8158
18.06.2014
Zapalenie pęcherza, zaparcia, skurcze, zgagi i żylaki. To nie są wszystkie dolegliwości, ale jak sobie z nimi radzić. Nie załamuj się ..... przeczytaj kilka rad i zaraz humor się Tobie poprawi...

▪ ▪ ▪
2015
30.05.2019
Dzień Dziecka musi być wyjątkowy – wesoły, kolorowy i zaskakujący. Brakuje Ci pomysłu? Zorganizuj tematyczną imprezę marzeń. Wystrzałową! Taką, która na długo zostanie w pamięci. Dzieciaki...

▪ ▪ ▪
2524
12.05.2016
Do wakacji zostało już niewiele czasu. Jeśli jesteś rodzicem z pewnością zastanawiasz się, jak zorganizować wakacje dla swojego dziecka tak, aby były zarówno ciekawe, jak i pożyteczne. Dwa miesiące...

▪ ▪ ▪
2711
11.02.2016
W okresie zimowym mali alergicy mogą odpocząć od alergenów, takich jak pyłki drzew czy traw. Nie oznacza to jednak, że wszystkie alergeny zasypiają! To właśnie zimą zaostrza się AZS, objawy...

▪ ▪ ▪
4190
27.06.2015
Dziecko postrzega świat inaczej od osoby dorosłej. Zapewne zauważyliście że dzieci, szczególnie te najmłodsze bardzo lubią reklamy, u maluchów właśnie one przyciągają uwagę bardziej od docelowe...

▪ ▪ ▪
2242
20.10.2016
Kobiety coraz częściej rezygnują z wydłużonego urlopu macierzyńskiego i decydują się na kontynuowanie kariery zawodowej. Wówczas pojawia się pytanie - kto zajmie się dzieckiem? Zwykle wyjścia...