3214
Nowy Hochland Kanapkowy – kremowy serek z charakterem!
Smaczne i pożywne śniadanie to sprawdzony sposób na dobry początek dnia. Nadaj więc swoim kanapkom charakteru! Jak? To bardzo proste! Już jest Nowy Hochland Kanapkowy – kremowy serek twarogowy o niezwykle wyrazistym smaku. Zaproś go do swojej kuchni! Serek zachwyca kremową konsystencją, intensywnymi składnikami i różnorodnością smaków. Tylko w tym serku znajdziesz tyle charakteru!
Dzień z Kanapkowym po prostu musi się udać! Do wyboru mamy aż sześć smaków: śmietankowy, z czosnkiem i ziołami, z ogórkiem i koperkiem, z prażoną cebulką, z szynką oraz ze szczypiorkiem. Każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie! Nowy Hochland Kanapkowy to intensywne składniki, wyrazisty smak i wspaniała, kremowa konsystencja. Twoje kanapki nabiorą wyjątkowego charakteru! Spróbuj, a z pewnością Kanapkowy miło cię zaskoczy. Tu nie ma miejsca na monotonię i nudę!
W prostych i smacznych kanapkach z serkiem Hochland Kanapkowym możesz zasmakować już teraz. Zdecyduj, jaki smak będzie Twoim ulubionym! Każdy z sześciu smaków serka reprezentuje inna, niezwykle wyrazista osobowość:
- Hochland Kanapkowy śmietankowy poleca Mieszko „Prezes” Mleczko - Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
- Hochland Kanapkowy z szynką poleca Alina Wędlina von Schinka… z Szynkiem - Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
- Hochland Kanapkowy ze szczypiorkiem poleca Franuś Szczypiorek - Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
- Hochland Kanapkowy z czosnkiem i ziołami poleca Czosnek w składzie: Ostry, Silny i Mocny - Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
- Hochland Kanapkowy z ogórkiem i koperkiem poleca Mieczysław Ogórek - Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
- Hochland Kanapkowy z prażoną cebulką poleca Ula Cebula - Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
Nowy Hochland Kanapkowy – serek z charakterem otrzyma silne wsparcie promocyjne. W czerwcu br. startuje kampania telewizyjna, w której główną rolę otrzymały zabawne kreskówkowe postacie. Spot podkreśla najważniejsze wyróżniki produktu – kremowa konsystencja, intensywne składniki z charakterem, różnorodność smaków. Zaplanowano także kampanię reklamową w social mediach, kampanię AdWords oraz ambient. W czerwcu pojawi się także kampania prasowa w mediach handlowych. Przewidziane zostały też działania PR. Kreację spotów przygotowała agencja GPD Agency. Za plan oraz zakup mediów odpowiada Value Media.
Hochland Polska Sp. z o. o.
▪ ▪ ▪
3354
08.12.2014
Gdy dziecko jest gnębione przez swoich rówieśników, jest to bardzo poważny problem. Nie można dziecka pozostawiać z tym samego, bo może nie znaleźć w sobie wystarczająco dużo siły. Nierozwiązane...
▪ ▪ ▪
2715
16.11.2016
Pojawienie się niemowlęcia to ogromna zmiana w życiu wszystkich domowników. Nowy członek rodziny pochłania całą uwagę rodziców, którym nagle zaczyna brakować na wszystko czasu i siły. Kiedy...
▪ ▪ ▪
2349
06.04.2016
Bycie mamą to nie lada wyzwanie. Jak mu sprostać? Poznaj akcesoria, które skutecznie ułatwią sprawowanie opieki nad ukochanym maluchem.
▪ ▪ ▪
2452
27.08.2015
Osiągnięcia, przypisywane określonym grupom wiekowym dzieci, są tylko ogólnymi wytycznymi. Gdyby każde dziecko spełniało określone normy, oznaczałoby, że rozwija się książkowo. Jednak nie...
▪ ▪ ▪
2435
05.06.2016
Prawidłowa dieta i aktywność po ciąży to istotny element wpływający na samopoczucie i zdrowie świeżo upieczonej Mamy oraz jej nowonarodzonej pociechy. Każda kobieta oczekująca potomka jest świadoma...
▪ ▪ ▪
4311
02.09.2016
Sporty walki dla dzieci, gimnastyka, gry i zabawy, taniec - takiej szkoły w Krakowie jeszcze nie było!