3538
Nowy Hochland Kanapkowy – kremowy serek z charakterem!

Smaczne i pożywne śniadanie to sprawdzony sposób na dobry początek dnia. Nadaj więc swoim kanapkom charakteru! Jak? To bardzo proste! Już jest Nowy Hochland Kanapkowy – kremowy serek twarogowy o niezwykle wyrazistym smaku. Zaproś go do swojej kuchni! Serek zachwyca kremową konsystencją, intensywnymi składnikami i różnorodnością smaków. Tylko w tym serku znajdziesz tyle charakteru!
Dzień z Kanapkowym po prostu musi się udać! Do wyboru mamy aż sześć smaków: śmietankowy, z czosnkiem i ziołami, z ogórkiem i koperkiem, z prażoną cebulką, z szynką oraz ze szczypiorkiem. Każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie! Nowy Hochland Kanapkowy to intensywne składniki, wyrazisty smak i wspaniała, kremowa konsystencja. Twoje kanapki nabiorą wyjątkowego charakteru! Spróbuj, a z pewnością Kanapkowy miło cię zaskoczy. Tu nie ma miejsca na monotonię i nudę!
W prostych i smacznych kanapkach z serkiem Hochland Kanapkowym możesz zasmakować już teraz. Zdecyduj, jaki smak będzie Twoim ulubionym! Każdy z sześciu smaków serka reprezentuje inna, niezwykle wyrazista osobowość:
- Hochland Kanapkowy śmietankowy poleca Mieszko „Prezes” Mleczko - Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
- Hochland Kanapkowy z szynką poleca Alina Wędlina von Schinka… z Szynkiem - Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
- Hochland Kanapkowy ze szczypiorkiem poleca Franuś Szczypiorek - Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
- Hochland Kanapkowy z czosnkiem i ziołami poleca Czosnek w składzie: Ostry, Silny i Mocny - Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
- Hochland Kanapkowy z ogórkiem i koperkiem poleca Mieczysław Ogórek - Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
- Hochland Kanapkowy z prażoną cebulką poleca Ula Cebula - Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
Nowy Hochland Kanapkowy – serek z charakterem otrzyma silne wsparcie promocyjne. W czerwcu br. startuje kampania telewizyjna, w której główną rolę otrzymały zabawne kreskówkowe postacie. Spot podkreśla najważniejsze wyróżniki produktu – kremowa konsystencja, intensywne składniki z charakterem, różnorodność smaków. Zaplanowano także kampanię reklamową w social mediach, kampanię AdWords oraz ambient. W czerwcu pojawi się także kampania prasowa w mediach handlowych. Przewidziane zostały też działania PR. Kreację spotów przygotowała agencja GPD Agency. Za plan oraz zakup mediów odpowiada Value Media.
Hochland Polska Sp. z o. o.

▪ ▪ ▪
35092
25.10.2015
Czasami takie poprzekręcane litery nie przypominają tych z alfabetu polskiego. Litery odwrócone w płaszczyźnie pionowej, a przede wszystkim całe wyrazy pisane w odbiciu lustrzanym, czyli z prawej...

▪ ▪ ▪
2048
08.05.2017
Wspólnie czytamy – dzieci wspieramy jest akcją adresowaną do dzieci, rodziców oraz opiekunów prawnych. Celem akcji jest zachęcenie do czytania oraz nauki wyrażania emocji, rozmowy z dzieckiem,...

▪ ▪ ▪
1236
20.05.2022
Wioski dziecięce to miejsca przeznaczone dla dzieci w wieku od jednego do sześciu lat, zasadą która przyświeca organizacji jest filozofia Reggio Emilia. Organizacja prowadzi prywatne żłobki w Warszawie,...

▪ ▪ ▪
4154
07.05.2015
Kobiety dbają o siebie cały czas, a zdrowie to podstawa. Co powiecie na trening mięśni, które potrafią zwiększyć doznania seksualne i obniżyć ból porodowy? Dowiedzcie się jakie ćwiczenia wykonywać,...

▪ ▪ ▪
2383
21.08.2016
Dziecko wymaga stałej obecności obojga rodziców, budowania więzi i opieki. Często lekceważona jest rola ojca, co nie powinno mieć miejsca. Jest on potrzebny, by dzielić z maluchem jego codzienność....

▪ ▪ ▪
3232
09.10.2014
Specjaliści często używają określenia „dysleksja rozwojowa” w odniesieniu do trudności w czytaniu i pisaniu. Charakterystyczne jest to, że trudności dotyczą dzieci o prawidłowym rozwoju umysłowym....