Zgłoś pomysł lub błąd
FB
zaloguj się
utwórz konto

2280

Dodano: 04.02.2016

Mali poznaniacy skonstruują własne roboty!

Mali poznaniacy skonstruują własne roboty!

Mali poznaniacy będą uczyć się projektowania w 3D i programowania własnoręcznie skonstruowanych robotów! Podczas warsztatów w Concordia Design najmłodsi nauczą się podstaw specjalistycznych  programów i samodzielnie będą wymyślać i projektować najśmielsze i najciekawsze przedmioty. Concordia Design wierzy w kreatywny i projektowy potencjał najmłodszych, dlatego zajęcia z robotyki i projektowania 3D realizuje już od kilku sezonów. Tym razem jednak to właśnie projektowanie graficzne i robotyka to najważniejsze pozycje w zimowo-wiosennym rozkładzie jazdy dla najmłodszych!

RoboKids

RoboKids to warsztaty rozwijające nie tylko logiczne myślenie, ale także kreatywność. Podczas cyklu 6 spotkań, dzieci projektują najprawdziwsze roboty z specjalnie zaprojektowanych, dostosowanych do ich potrzeb zestawów klocków RoboKids. Uczestnicy warsztatów będą przy projektowaniu i składaniu swoich robotów ćwiczyć swoje zdolności sensoryczne i manualne. Po zbudowaniu robotów będą je ożywiać za pomocą prostych narzędzi programistycznych – kolorowych kart, które uczą umiejętności logicznego myślenia. Dzieci na całym świecie i w Concordii (odbył się tu niedawno międzynarodowy Konkurs Robotów!) szaleją na punkcie robotyki, ponieważ pozwala ona realizować im marzenia dotyczące konstruowania i ożywiania robotów, a potem konkurować ze sobą sterując robotami i realizując określone zadania. Kursy Robotyki dla najmłodszych z nauki czynią świetną zabawę – roboty przyjmują bowiem różne postacie: wyścigówki sterowanej pilotem czy robota szpiega, który musi odnaleźć wyjście z labiryntu. Kurs obejmuje 6 spotkań w co drugą niedzielę w Concordia Design. Zajęcia odbywają się w grupie początkującej – poziom I oraz grupie zaawansowanej – poziom II. Na pierwsze zajęcia Concordia zaprasza już w niedzielę 7 lutego.

1 2 3 4 5
Zobacz także:
Jak nie dopuścić do odwodnienia dziecka w czasie upałów? Jak nie dopuścić do odwodnienia dziecka w czasie upałów?

▪ ▪ ▪

2068

26.07.2016

Lato już na dobre zawitało do Polski. Upały bywają jednak bardzo niebezpieczne, przede wszystkim dla małych dzieci. Są one bowiem najbardziej narażone na odwodnienie. Jak temu zapobiegać?

Przetrzymać nastoletni bunt Przetrzymać nastoletni bunt

▪ ▪ ▪

2672

01.12.2015

Oj, bywa ciężko. Nastolatek może być miły i spokojny, by za chwilę zamienić się w chmurę gradową. Dojrzewanie jest czasem trudnym, nie tylko dla samego dziecka, ale też dla jego rodziców. Wszyscy...

Cykl ZDROWIE – Jak poprawić samopoczucie zestresowanego dziecka? Cykl ZDROWIE – Jak poprawić samopoczucie zestresowanego dziecka?

▪ ▪ ▪

2009

26.01.2017

Dzieci żyją dziś w zawrotnym tempie, co powoduje, że codzienny rytm funkcjonowania organizmu jest zakłócany przez zbyt wczesne lub zbyt późne wstawanie, naukę w porach dnia przeznaczonych na wypoczynek,...

Zabawy z kolorami. Kiedy dać dziecku kredki? Zabawy z kolorami. Kiedy dać dziecku kredki?

▪ ▪ ▪

6181

17.04.2019

W różnym wieku dzieci podejmują pierwsze próby rysowania. Kiedy zatem dać dziecku kredki? Dzieci przejawiają aktywność twórczą przez cały czas, niezależnie od swojej woli czy świadomości....

Operacje plastyczne u dzieci – kaprys czy konieczność? Operacje plastyczne u dzieci – kaprys czy konieczność?

▪ ▪ ▪

2272

16.06.2016

Operacja plastyczna u dziecka? „Fanaberia”, „niebezpieczna moda”, „chwilowe widzimisię” – takie komentarze na ten temat można usłyszeć bardzo często. Czy rzeczywiście tego rodzaju zabiegi...

Joga dla najmłodszych Joga dla najmłodszych

▪ ▪ ▪

2680

18.03.2015

Obecność zajęć z jogi w ofercie dydaktycznej polskich szkół przestaje zaskakiwać, a coraz częściej budzi zainteresowanie wśród rodziców chcących przekonać swoje dzieci do nowych form aktywności....

Akceptuję, nie pokazuj więcej

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.

Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.