2942
Nowy Hochland Kanapkowy – kremowy serek z charakterem!
Smaczne i pożywne śniadanie to sprawdzony sposób na dobry początek dnia. Nadaj więc swoim kanapkom charakteru! Jak? To bardzo proste! Już jest Nowy Hochland Kanapkowy – kremowy serek twarogowy o niezwykle wyrazistym smaku. Zaproś go do swojej kuchni! Serek zachwyca kremową konsystencją, intensywnymi składnikami i różnorodnością smaków. Tylko w tym serku znajdziesz tyle charakteru!
Dzień z Kanapkowym po prostu musi się udać! Do wyboru mamy aż sześć smaków: śmietankowy, z czosnkiem i ziołami, z ogórkiem i koperkiem, z prażoną cebulką, z szynką oraz ze szczypiorkiem. Każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie! Nowy Hochland Kanapkowy to intensywne składniki, wyrazisty smak i wspaniała, kremowa konsystencja. Twoje kanapki nabiorą wyjątkowego charakteru! Spróbuj, a z pewnością Kanapkowy miło cię zaskoczy. Tu nie ma miejsca na monotonię i nudę!
W prostych i smacznych kanapkach z serkiem Hochland Kanapkowym możesz zasmakować już teraz. Zdecyduj, jaki smak będzie Twoim ulubionym! Każdy z sześciu smaków serka reprezentuje inna, niezwykle wyrazista osobowość:
- Hochland Kanapkowy śmietankowy poleca Mieszko „Prezes” Mleczko - Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
- Hochland Kanapkowy z szynką poleca Alina Wędlina von Schinka… z Szynkiem - Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
- Hochland Kanapkowy ze szczypiorkiem poleca Franuś Szczypiorek - Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
- Hochland Kanapkowy z czosnkiem i ziołami poleca Czosnek w składzie: Ostry, Silny i Mocny - Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
- Hochland Kanapkowy z ogórkiem i koperkiem poleca Mieczysław Ogórek - Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
- Hochland Kanapkowy z prażoną cebulką poleca Ula Cebula - Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
Nowy Hochland Kanapkowy – serek z charakterem otrzyma silne wsparcie promocyjne. W czerwcu br. startuje kampania telewizyjna, w której główną rolę otrzymały zabawne kreskówkowe postacie. Spot podkreśla najważniejsze wyróżniki produktu – kremowa konsystencja, intensywne składniki z charakterem, różnorodność smaków. Zaplanowano także kampanię reklamową w social mediach, kampanię AdWords oraz ambient. W czerwcu pojawi się także kampania prasowa w mediach handlowych. Przewidziane zostały też działania PR. Kreację spotów przygotowała agencja GPD Agency. Za plan oraz zakup mediów odpowiada Value Media.
Hochland Polska Sp. z o. o.
▪ ▪ ▪
2400
15.07.2016
W sklepach pojawiła się już nowa linia produktów Gerber – owocowe desery w tubkach. Maluszki i ich rodzice mogą już testować ich przydatność podczas wakacyjnych podróży.
▪ ▪ ▪
2448
22.07.2016
Kiedy kobieta zachodzi w ciążę, pewnego dnia zadaje sobie pytanie: czy powinnam prowadzić samochód? Pojawiają się wątpliwości, czy jazda autem za kierownicą jest bezpieczna i czy nie lepiej z...
▪ ▪ ▪
2689
18.03.2015
Obecność zajęć z jogi w ofercie dydaktycznej polskich szkół przestaje zaskakiwać, a coraz częściej budzi zainteresowanie wśród rodziców chcących przekonać swoje dzieci do nowych form aktywności....
▪ ▪ ▪
2065
01.02.2017
Kosmetyki powstałe z wykorzystaniem naturalnych, nieprzetworzonych chemicznie produktów zawojowały rynek artykułów przeznaczonych do pielęgnacji, co sygnalizuje, że moda na prowadzenie zdrowego...
▪ ▪ ▪
2515
20.10.2014
Na początek moczymy w gorącej wodzie z płynem o zapachu mijającego lata i garścią mydlanych płatków. Na koniec przysypujemy pudrem, utrwalamy pachnącym sprayem i zabezpieczamy wkładką, czyli...
▪ ▪ ▪
2759
22.10.2015
Święto Halloween hucznie obchodzone jest w krajach anglosaskich – Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Irlandii i Wielkiej Brytanii. W Polsce zwyczaj związany z maskaradą budzi wiele kontrowersji od...